domingo, 28 de marzo de 2010

Diumenge

Ja estic on line de nou.....
La veritat es que tenin un company de viatge com el JVA, un es pot permetre el luxe de fotre el gandul i aprofitar les hores per dormir.....ell ha estat el cronista de les etapes i jo estava tant cansat que aprofitava per dortmir......aixo si....l'endemà estava tant fresc que el jaume no em podia seguir......

Be, això s'ha acabat.......ara mateix estem pujant desde almeria amb el cotxe amb la resta de les nostres vaques al remolc. Ahir va ser un dia molt apretadet.

De entrada al mati en Jaume em va fer llevar a les 6 per anar a veure les cascades de Ouzoud. Una pasada la alçada que tenen pero us aconsdello que hi aneu a l'hora de les persones normals...

Despres varem pagar el hotel i varem començar a pujar... Al poc rato punxada de la Gs al devanat pero parem a un taller que el tio ens repara la punxada sense treure la roda del devant. Ala Gseros.....preneu nota.

A l'hora de pagar m'en dono compte que he perdut la cartera....carai quina acalorada....que fem?? Tornem enrera??? Estem a 650 kms del Ferry a Nador i si tornem enrera al hotel no arrivarem a temps.....truquem al hotel per demanar si havien trobat la meva cartera i no l'ham trobat... Prenem de decisio de marxar amunt i passar de la cartera......dintre hi habien Euros, Dirhams, el DNI, el carnet de conduir i dues tarjetes Visa. No us podeu imaginar els seguents 200 kms nomes pensant on podia ser la meva cartera......no hi habia manera de estar per la feina de conduir.....

Pero, com sempre "la vida te da sorpresas",,,,,,,,,txan......de cop i volta a la sortida de un revolt de esquerres., em ve al cap que com que en Jaume em fa llevar a les 6 del mati, jo a aquestes hores no hi toco massa........segurament quan m'han donat la factura del hotel que he posat dintre del Camel-bag d'en Jaume també hi haure posat la cartera.....Txan,,,,,,,efectivament es allà...la culpa de tot la te en Jaume per fer-me llevar tan d'hora.......

Be una vegada solucionat això (ho he recuperat tot i que les dues Visa ja les habia anulat la Gloria) ja podem continuar.....nomes ens queden uns 450 kms per fer amb unes 5 hores......no podrem parar ni per fer el riuet........

Finalment arribem a 8:30 a Nador despres de fer els ultims 100 kms de nit, amb fret i fent pistes de terra perque estaven de obres aquest tram.......

Arribem al vaixell i per mantenir la tonica jo em quedo adormit i el Jaume fa la cronica de la Jornada.....

S'ha acabat pero ha estat genial i em conseguit fer una ruta impressionat que estava al limit de la nostra capacitat...3800 kms en 8 dies i dels quals 2200 kms han estat de pistes de dunes, hamades, oueds i dessert.

Somni aconseguit......i pujem amb el cotxe pensant on serà la propera.....bona senyal.

Albert
Enviado desde mi BlackBerry® de Vodafone

No hay comentarios:

Publicar un comentario