domingo, 21 de marzo de 2010

Segon dia

Avui m'he llevat millor del que pensava desprès de la pallissa d'ahir.
El començament ha estat una mica complicat perquè teníem de creuar un riu i amb les pluges s'ha emportat el pont. Hem tingut de donar mil voltes per poder creuar-lo. El segon problema ha estat trobar benzina ja que una tallada general de llum feia que totes les benzineres estiguessin parades. Per sort en aquest país pots trobar benzina a bidons on menys ho esperes i mentre ens feien un te ens posaven benzina amb ampolles d'aigua de 5 litres.
A part d'aquestes aventuretes la etapa es preciosa amb pistes inacabables per paratges impressionants. El final per les dunes quan ja anava justet de forces (ni dinar ni punyetes, aquest Albert no em deixa respirar) m'ha acabat de confirmar que lo meu no es la sorra he anat per terra com cinc vegades, sort que sempre a baixa velocitat i caient tou però em fa ràbia, tinc de trobar el truc!.
La moto perfecte, nomes pateixo a la sorra i per pedres per les punxades però per pistes rapides m'haig de controlar o la velocitat seria delictiva per autopista a Europa.
Ja estem a l'hotel de Merzouga nets i planxats a punt de sopar i dema una etapa pel pas del Ramlia amb tota la sorra del mon (mama por!) i que pel que ens han dit pot ser complicada també per culpa dels rius que baixen molt crescuts i aquí no fan ponts.

Jaume

No hay comentarios:

Publicar un comentario